s

s

etusivu

keskiviikko 9. joulukuuta 2020

Käsityökori

 Olen monen jälkeen innostunut uudestaan tilkkutöistä. Innostus syttyi, kun oli viime vuonna työssäoppimassa Kansalaisopistolla ja olin mukana Tilkkutyökurssilla. Sen jälkeen ilmottauduin itse kurssille ja olen nyt vuoden verran kulkenut kerran viikossa tilkkutöissä. Tänä syksynäkin saimme onneksi kurssia pidettyä, vaikka viime keväänä se peruttiin koronan takia kesken kevään. Syksyn aikana olen jotain ommellutkin siellä ja yksi ompeluksista on tämä käsityökori.





Korin joka sivulla on erilainen tilkkublokki. Niiden nimiä en muista, ko ei tullut laitettua ylös. Blokit oli helppoja ommeltavia. Vuori korissa on yksivärinen ja välissä on silittäen kiinnitetttävä laukkuhuopa tukemassa koria. Välissä voisi olla myös vielä tukevampi tukimateriaali, jolloin kori pysyisi vielä paremmin pystyssä. Korin yhden sivun koko on 30x30cm, joten sinne sopii ihan hyvästi vaikka keskeneräisiä käsitöitä.

Olen tyytyväinen korin lopputulokseen ja tykkäsin ommella tätä, koska sai opeteltua uusia tilkkublokkeja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti