s

s

etusivu

sunnuntai 14. helmikuuta 2016

Reaverset

Tämä viikko on mennyt sujuvasti näitä reaverseja tehdessä.


Näissä on kyllä tekemistä ja paljon yksityiskohtia, mutta kumminkin lopputulos aina sitten palkitsee työn. Ohjehan näihin löytyy ravelrysta.

 
Reaverset 40/41(Java6,JyJy27)
 Lanka: 7 veljestä 187g
Puikot: 3,5 ja koukku 3

Reaverset 38/39 (JaVa7,JyJy28)
Lanka: 7 veljestä 176g
puikot: 3,5 ja koukku 3
Seuraavaa työtä varten on langat etsitty ja lajiteltu. Työ on jo myös aloitettu ja  näyttää siltä, että pitää vielä kaivaa enemmän lankoja "varastosta" tätä varten.


Tällä viikolla kävin viemässä hyväntekeväisyyteen tekemäni sukat ja myssyt eteenpäin. Osa sukista meni keräykseen kuntani vanhuksille ja muut sytomyssy ja sukka-kampanjaan.

Hyvää Ystävänpäivää kaikille!

7 kommenttia:

  1. Hienot Reaverset olet tehnyt, noissa on kyllä näpräämistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Anneme. Onhan nuissa näpräämistä. Ihan kovin monia ei jaksa kyllä peräkkäin tehä :)

      Poista
  2. Upeita Reaverseteita. Kiiton, että olet mukana hyvä asian puolesta. Pipot ja sukat tulevat varmasti tarpeeseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mukavaa tehä välillä hyväntekeväisyyteen ja ilahduttaa ihmisiä :)

      Poista
  3. Kivat Reaverset. :) Minä en ole niitä kutonut yksiäkään mutta pari paria olen tainnut virkata.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Matleena. Mä oon nyt neljät reaverset tehnyt, mut vieläkään en oo täysin tyytyväinen lopputulokseen. Saajat ovat kuitenkin olleet tyytyväisiä :)

      Poista
  4. Kivat Reaverset. :) Minä en ole niitä kutonut yksiäkään mutta pari paria olen tainnut virkata.

    VastaaPoista